Aby ocieplić i przede wszystkim kreować wizerunek firmy, warto pojawić się w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Facebooku. Bardzo ważne jest uzupełnienie wszystkich danych kontaktowych, adresu (jeśli firma posiada stacjonarny punkt sprzedaży) oraz odnośnika do strony www. Warto wykorzystać ten kanał do dzielenia się informacjami z branży, nowościami w ofercie i aktualnymi promocjami. Oczywiście konieczne jest stałe monitorowanie sytuacji na fanpage’u i szybkie reagowanie na wiadomości i komentarze internautów. Bez tego, możemy osiągnąć skutek przeciwny do zamierzonego.
Dlaczego tak ważne jest aby strona firmowa na facebooku była prowadzona profesjonalnie? Facebook daje nam możliwość relacji z klientem online, od razu w danej chwili. Pozwala nam to reagować natychmiast na opinie, na komentarze na temat naszych produktów czy usług. Dzięki czemu tworzymy swego rodzaju więź z klientem. Firmowy fanpage jest przede wszystkim narzędziem do kreowania wizerunku w internecie, dlatego warto zadbać nie tylko o newsy o firmie, ale i o profesjonalne grafiki, o konkursy i ciekawostki. Dbając o te rzeczy poprawiamy swój Edge Rank na Facebooku. Więcej o Edge Rank na stronie: Edge Rank – co to jest?