Czym jest ePR?

Celem PR-u jest zbudowanie takiego wizerunku marki, który będzie więcej niż rozpoznawalny.

Public Relations jest niezwykle istotny dla marki. Jeśli zostanie dobrze pokierowany, osadzi na długo naszą markę na rynku i pozwoli nam na nieskrępowany rozwój oraz generowanie regularnych zysków.

Public Relations

Co to jest PR i kiedy go stosujemy?

PR to budowanie świadomości marki.  Poniżej podpowiadamy, jak przeprowadzić branding, który pokochają nasi odbiorcy.

Jak to zrobić i od czego zacząć?

Podstawą dla PR-u jest rzetelna strategia marki. Określa ona najważniejsze wyróżniki marki i jej wartości. Charakteryzuje czym marka jest obecnie oraz to, jaka chce być w przyszłości.
Podstawa – posiadanie dokumentu np. Księga Znaku, który definiuje markę, pozwala na wyznaczenie kierunków, dzięki którym będzie można budować jej świadomość wśród odbiorców.
Celem PR jest  zbudowanie takiego wizerunku marki, który będzie więcej niż rozpoznawalny.

Nazwa dla marki

Kluczowe jest dobranie nazwy marki, wymyślenie claimu (sloganu towarzyszącemu marce) oraz zaprojektowanie logo.
Dlaczego? Te trzy elementy nieustannie powtarzają się w komunikacji i najgłębiej zapadają w pamięć użytkownikom.
Następnym krokiem w tworzeniu wizerunku marki jest system identyfikacji wizualnej, czyli takie dobranie charakterystycznych (np. logo) elementów, które będą na nowo powracać w materiałach i kanałach komunikacji.

Trochę się pochwalimy

Artykuły o marce Papillon Media możesz znaleźć między innymi na portalach

Dlaczego to takie ważne?

“Złote łuki” McDonalda, “nadgryzione jabłko” Apple, “swoosh” Nike, Co łączy te obrazy?

Oczywiście oprócz miliardowych zysków  Świetny i zapadający w pamięć branding!

Dawno minęły czasy, kiedy jedynie wielkie korporacje doceniały rolę jaką pełni ten element. Teraz robią to nawet małe, lokalne firmy.

Nie każda istniejąca firma to marka? Na takie miano trzeba starannie zapracować.

Budowanie świadomości marki

Konsumenci, oprócz tego, że już rozpoznają markę, dodatkowo posiadają określone uczucia, jakie się z nią wiążą.

Dobrze przemyślany projekt brandingu pozwala kreować świadomość marki i tworzyć wizerunek zgodnie z tym co zostało opracowane w strategii.

Skuteczny brand marki- jak zbudować?

Mocny i skuteczny brand zawiera w sobie połączenie umiejętności, wiedzy i doświadczenia, jak również wyjątkowe doznania emocjonalne, dzięki którym wyróżnia się spośród innych marek konkurencyjnych.

Sama marka tworzy coś w rodzaju konceptu, który utożsamiany jest przez konsumentów z konkretnymi produktami lub zakresem usług

Czym jest Brand Book?

Dokumentem, który zbiera efekty brandingu, jest brand book.

Branding – na co uważać?
  • Na „nadmierną” kreatywność, przez którą elementy brandingu nie wpisują się w założenia strategiczne firmy
  • Na pomijanie perspektywy odbiorcy marki, jego preferencji i zachowań
  • Na kopiowanie – przede wszystkim od tych marek, które mają bardzo silną pozycję rynkową
  • Na pomijanie funkcjonalności, zwłaszcza w przypadku akcydensów i projektów digitalowych
  • Na zbytnie eksperymentowanie – wizerunek marki musi być spójny z obszarem, branżą, dziedziną, w której funkcjonujemy.

Mamy najlepszych Klientów!

Co Klienci mówią o współpracy?

Szeroki zakres usług

Co możemy dla ciebie zrobić?

Group-20

Strony Internetowe

Projektujemy i rozwijamy strony internetowe pod kątem estetycznym i generującym zyski

Location-Icon

Sklepy Internetowe

Stworzymy sklep zarówno pod kątem wizualnym jak i funkcjonalnym

Phoneicon

Aplikacje WEB & mobile

Kompleksowe rzowiązania dla firm - aplikacje WEB, mobile i programy dedykowane

Group-11-Copy

Social Media​​

Uzyskamy dla Twojej marki większe zaangażowanie obecnych obserwatorów i pozyskamy nowych odbiorców

Group-13-Copy

Reklama w Sieci

Szybkie wdrożenie reklamy w Google, natychmiastowa widoczność, rozliczenie za kliknięcia! Pełna mierzalność działań i opieka dedykowanego specjalisty.

content-icon-new

SEO & Optymalizacja strony

Optymalizacja stron i sklepów pod kątem wyszukiwarek (SEO), a także SUPPORT techniczny dla Twojej witryny

Group-21

Strategia Marketingowa i Wizerunkowa

Pomagamy markom rosnąć, wprowadzać nowe produkty oraz budować trwałe relacje z odbiorcami ich produktów i usług.

Group-22

ePR

PR internetowy to przede wszystkim na kształtowanie stosunków firmy z otoczeniem przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych w sieci.

Group-20

grafika & Wideo

Grafiki, banery, ulotki, wizytówki i inne projekty. Design dla stron, sklepów internetowych i filmy reklamowe dla Twojej marki.

small_c_popup

Porozmawiajmy

Chcesz, abyśmy się odezwali i przedstawili ofertę współpracy?