Kampanie reklamowe, które doprowadziły firmy do milionowych strat – UBER

Amerykańska korporacja została ukarana niemałą grzywną (20 mln dolarów), nałożoną na nią przez Federalną Komisję Handlu. Jaki był powód wymierzenia takiej kary? Okazało się, że Uber świadomie wprowadza w błąd swoich potencjalnych kierowców, obiecując im roczne pensje, których wysokość nie miała żadnego związku z rzeczywistością.

Jak oceniała FTC tylko 10 proc. kierowców udało się uzyskać wynagrodzenie w wysokości zbliżonej do tego, czym kusił ich przyszły pracodawca. Zarobki reszty kierowców zupełnie im nie dorównywały

Udostępnij

Zapisz się do naszego Newslettera

Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na kontakt. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj: Polityka prywatności, przetwarzania danych osobowych i plików cookies.

Może Cię również zainteresować

Uncategorized

Sztuczna inteligencja (AI) przy tworzeniu stron internetowych

W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, posiadanie atrakcyjnej i funkcjonalnej strony internetowej jest kluczowe dla sukcesu zarówno firm, jak i indywidualnych przedsiębiorców. Jednym z najnowszych trendów

Uncategorized

Strona internetowa – jak stworzyć ją na WordPress

W dzisiejszym digitalnym świecie strona internetowa stało się niezbędne. WordPress jest jedną z najpopularniejszych platform do tworzenia stron internetowych. Jest to łatwe w użyciu narzędzie,

Częstochowa

SEO: doskonalenie treści na stronie

Treści na twojej stronie powinny spełniać oczekiwania osoby wyszukującej. Jeśli nie będą nieść za sobą merytorycznego przekazu, twoja strona będzie nieatrakcyjna dla wyszukiwarek. Bez względu

small_c_popup

Porozmawiajmy

Chcesz, abyśmy się odezwali i przedstawili ofertę współpracy?