Instrukcja dodania nowego użytkownika do menedżera firmy

  •  Wejdź do Menedżera firmy na Facebook Business i wybierz „Ustawienia firmowe”:
  • Po lewej stronie, w panelu „Użytkownicy”, wybierz „Osoby” a potem przycisk „Dodaj”.
  • Wybierz poziom uprawnień (role analityka i redaktora finansowego pojawią się po rozwinięciu „Ustawień zaawansowanych”).
  • Wpisz adres mailowy osoby, którą chcesz dodać.

WAŻNE: To nie musi być adres mailowy, którym nowa osoba loguje się na Facebooka. Może to być np. jej mail firmowy. Na ten adres mailowy zostanie wysłane zaproszenie do dołączenia do Menadżera firmy w wybranej roli.

  • Przyznawanie dostępu do zasobów
  • Po dodaniu nowej osoby do Menedżera firmy możesz przyznać jej dostęp do konkretnych zasobów w tym narzędziu, np. kont reklamowych, stron, aplikacji lub katalogów produktów.
  • W tym celu:
  • Wybierz osobę, której chcesz nadać dostęp do zasobów i kliknij przycisk „Dodaj zasoby”.
  • Wybierz zasób, do którego chcesz nadać uprawnienia, a potem poziom uprawnień. Możesz jednocześnie nadać uprawnienia do strony, konta reklamowego, aplikacji czy katalogu.
  • Możesz wybrać dostęp standardowy (użyj przełącznika, aby wskazać zadania, które dana osoba ma wykonywać)
  • Lub dostęp administratora (trzeba przewinąć niżej)

Udostępnij

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Zapisz się do naszego Newslettera

Wypełniając formularz wyrażasz zgodę na kontakt. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj: Polityka prywatności, przetwarzania danych osobowych i plików cookies.

Może Cię również zainteresować

Częstochowa

SEO: doskonalenie treści na stronie

Treści na twojej stronie powinny spełniać oczekiwania osoby wyszukującej. Jeśli nie będą nieść za sobą merytorycznego przekazu, twoja strona będzie nieatrakcyjna dla wyszukiwarek. Bez względu

Częstochowa

Różnica między Landing Page a One Page

Landing page i one page – co to jest i czym się charakteryzują. Landing Page i One Page to dwa różne typy witryn internetowych, których

Częstochowa

Nie ma SEO bez fraz kluczowych

Przed nami kolejne zagadnienie dotyczące optymalizacji stron internetowych. Tym razem pochylimy się nad pojęciem fraz kluczowych. To fundament strategii SEO. Odpowiednie frazy, słowa kluczowe, a

small_c_popup

Porozmawiajmy

Chcesz, abyśmy się odezwali i przedstawili ofertę współpracy?