Aktualizacja Regulaminu konkursów na Facebook

W najnowszym, zaktualizowanym regulaminie Facebooka znajdziemy nowy zapis odnośnie wykorzystywania znajomości uczestników naszych konkursów:

E.    Promocje
1. W przypadku korzystania z serwisu Facebook do przekazywania informacji na temat promocji lub do przeprowadzania promocji (np. konkursów lub loterii) organizator odpowiada za zgodną z prawem obsługę tej promocji, w tym za:
a.   oficjalny regulamin;
b.   warunki oferty i wymagania wstępne (np. ograniczenia dotyczące wieku i miejsca zamieszkania);
c.   zgodność z przepisami i warunkami dotyczącymi nagród oferowanych w ramach promocji (np. zarejestrowanie promocji i uzyskanie wszelkich obowiązkowych zezwoleń).
2. Promocje na Facebooku muszą zawierać następujące zapisy:
a.   pełne zwolnienie serwisu Facebook z odpowiedzialności przez każdego uczestnika;
b.   informację, że promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana.
3. Promocje można przeprowadzać na stronach lub w aplikacjach na Facebooku. Do przeprowadzania promocji nie można wykorzystywać prywatnych osi czasu ani połączeń ze znajomymi (np. niedozwolone jest stosowanie rozwiązań typu „udostępnij na swojej osi czasu, aby wziąć udział w promocji”, „udostępnij na osi czasu znajomego, aby uzyskać dodatkowe udziały w promocji” czy „oznacz znajomych w tym poście, aby wziąć udział w promocji”).
4. Facebook nie pomaga w przeprowadzaniu promocji. Administrator promocji korzysta z serwisu Facebook do administrowania promocją na własną odpowiedzialność.

UWAGA! Pamiętaj, że wraz z nowym regulaminem Facebooka NIE MOŻESZ wykorzystywać znajomych uczestników konkursu. Nie proś o udostępnianie, tagowanie (ani na zdjęciach, ani w postach, ani w komentarzach), ani zapraszanie do wydarzenia (w ramach konkursu).

źródło: czaplicka.eu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *