Dzięki hasztagom ludzie znajdą Twoje posty. Bez nich istnieje tylko mała szansa, że ktoś zauważy nowe konto na Instagramie.
Instagram pozwala na dodanie 30 hasztagów do każdego postu. Pozwala to na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, ale powinieneś
skupiać się na hasztagach, które trafią do potencjalnych klientów. Hasztagi muszą opisywać post, ludzie czasami zapominają a to
powoduje negatywny odbiór . Pamiętaj: Jeśli dodasz więcej niż 30 hasztagów, post zostanie opublikowany bez żadnego z nich!!! Jak
znaleźć najlepsze hasztagi? wpisz hasztag w aplikacji Instagram na telefonie – zobaczysz, ile postów się pod nim ukrywa i kto je publikuje
– może odkryjesz konkurencyjne profile, o których nie wiedziałeś, autorytety z branży, potencjalnych klientów. Użyj narzędzia na stronie
do analizy hasztagów, które jest bardzo proste i analizuje posty z hasztagami, przedstawiając wyniki w formie czytelnych
kolumn. Na czym skupić się, szukając hasztagów? ile jest postów jakie interakcje generują kto jest aktywny, czy są tam potencjalni
klienci? Dwa rodzaje hasztagów:
hasztagi opisujące post, zawsze pasujące do tego, co znajduje się w grafice lub filmie
Porada: Możesz sprawdzić także najpopularniejsze hasztagi, używając TagsForLikes.com lub inną stronę z rankingiem np 100 najpopularniejszych hashtagów i wybrać te, które najlepiej pasują do Twojej branży.