- Wejdź do Menedżera firmy na Facebook Business i wybierz „Ustawienia firmowe”:
- Po lewej stronie, w panelu „Użytkownicy”, wybierz „Osoby” a potem przycisk „Dodaj”.
- Wybierz poziom uprawnień (role analityka i redaktora finansowego pojawią się po rozwinięciu „Ustawień zaawansowanych”).
- Wpisz adres mailowy osoby, którą chcesz dodać.
WAŻNE: To nie musi być adres mailowy, którym nowa osoba loguje się na Facebooka. Może to być np. jej mail firmowy. Na ten adres mailowy zostanie wysłane zaproszenie do dołączenia do Menadżera firmy w wybranej roli.
- Przyznawanie dostępu do zasobów
- Po dodaniu nowej osoby do Menedżera firmy możesz przyznać jej dostęp do konkretnych zasobów w tym narzędziu, np. kont reklamowych, stron, aplikacji lub katalogów produktów.
- W tym celu:
- Wybierz osobę, której chcesz nadać dostęp do zasobów i kliknij przycisk „Dodaj zasoby”.
- Wybierz zasób, do którego chcesz nadać uprawnienia, a potem poziom uprawnień. Możesz jednocześnie nadać uprawnienia do strony, konta reklamowego, aplikacji czy katalogu.
- Możesz wybrać dostęp standardowy (użyj przełącznika, aby wskazać zadania, które dana osoba ma wykonywać)
- Lub dostęp administratora (trzeba przewinąć niżej)